КУРСОВА РОБОТА - Якість та конкурентоспроможність варених ковбасних виробів






КУРСОВА РОБОТА 
Якість та конкурентоспроможність варених ковбасних виробів






ЗМІСТ
Вступ……………………………………………………………………….3
Розділ 1. Значення кисломолочних продуктів у харчуванні людини….6
      1.1.     Вплив сировини  та технології у формуванні споживних властивостей кисломолочних продуктів……………………….9
 1.2.  Ринок кисломолочних продуктів в Україні……………………….10
 1.3.   Проблеми формування асортименту йогуртів і кефіру............... 15
Розділ 2.  Дослідна частина ( за матеріалами магазину “Апельсин”)…19 
 2.1. Об’єкти методів дослідження ..............……………………………...19
 2.3. Аналіз матеріалів пакування та маркування йогуртів і кефіру........24
Висновки і пропозиції…………………………………………………….32
Список використаної літератури………………………………………...34


Таблиці, малюнки присутні.

Вартість - 350 грн. 

За повною версією роботи зверніться сюди - ipoit2013@gmail.com або




Опис:
В останні роки загальновизнаним є твердження, що здоров'я людей і виникнення багатьох «хвороб цивілізації» значною мірою визначається станом нормальної мікрофлори організму людини. Саме тому в розвинутих країнах у 90-х роках XX століття значного поширення отримав новий напрямок медицини та харчової біотехнології – промислове виробництво і масове застосування продуктів харчування, спрямованих на корекцію нормальної мікрофлори травного тракту, а саме кисломолочних продуктів. На сучасному етапі в Україні молочна промисловість стоїть на досить високому рівні, хоча в порівнянні з світовими стандартами  багато в чому ми відстаємо від світового рівня.
До складу молочної промисловості входять підприємства з виробництва тваринного масла, молочної продукції, молочних консервів, сухого молока, сира, морозива, казеїну тощо.
Ріст виробництва, розширення асортименту повинні суміщуватися з постійним покращенням якості продукції, біологічної цінності та смакових властивостей продуктів. Суттєвою задачею є також більш  повне використання сільськогосподарської сировини для виробітку повноцінних продуктів з високим вмістом білка, вітамінів, біологічно активних речовин.  Для досягнення поставленої мети необхідно підвищувати технічний рівень підприємств, застосовувати найновіші методи технології та прогресивне обладнання, впроваджувати механізовані та автоматизовані системи виробництва. Збільшення виробничих потужностей передбачається  за рахунок розвитку як державного сектору, так і відкриття малих підприємств виробництва молочної продукції.
Найбільш активні розробки ведуться в напрямку інтенсифікації та удосконалення  технологічних процесів виробництва кисломолочних продуктів, а також збільшення харчової та біологічної цінності  кисломолочних продуктів, їх стійкість при зберіганні, створення нових видів продуктів, зокрема для дієтичного та дитячого харчування, замінників молока для потреб тваринництва, більш повного та ефективного використання вторинної сировини (знежиреного молока, сироватки та пахти)[10].
Основними напрямками технічного процесу молочної промисловості є комплексна механізація виробничих процесів – впровадження безперервно-поточних методів виробництва, застосування високовиробничого обладнання,  яке дозволяє збільшити вихід продукції та поліпшення її якості (безперервно діючих стерилізаторів, апаратів з програмним управлінням, розфасувально-пакувальних та розливних ліній), прогресивних засобів та засобів транспортування та збереження готової продукції, а також створення та широке застосування нових видів пакування, збільшення випуску продукції в малій розфасовці.
   Вчені стверджують, що  ХХІ ст., яке нещодавно розпочалося, має бути століттям високоякісних речей – високоякісної продукції, товарів, послуг, навколишнього середовища та ін. За останні роки відбулося насичення внутрішнього ринку України різноманітними товарами вітчизняного та закордонного виробництва, що призвело до падіння напруги споживчого попиту. В цих умовах різко зросли вимоги до якості продукції. Людство протягом всього свого існування прагнуло удосконалити своє життя, вироби, зробити їх більш якісними. Але, якщо в давнину якість була просто бажаною, то тепер вона повинна бути обов’язковим атрибутом всіх товарів.
   В умовах розвитку міжнародної торгівлі і споріднених їй видів діяльності, успіх окремих підприємств та галузей економіки на зовнішньому та внутрішньому ринках повністю залежить від того, наскільки їх продукція або послуги відповідають стандартам якості. Тому проблема забезпечення і підвищення якості продукції актуальна для всіх країн і підприємств. Від її вирішення в значній мірі залежить успіх і ефективність національної економіки.
   Щодня ми стикаємось з питанням який товар обрати з-поміж того різноманітного асортименту, що є характерним для сьогоднішньої кон’юнктури ринку, і кожного разу більшість із нас віддає перевагу більш якісним товарам, тим, які довше слугуватимуть у господарстві, принесуть кращий ефект та довше зберігатимуться. За такою кон’юнктурою ринку, що склалася останніми роками, стратегічним напрямом підприємницької діяльності є зростання якості товарів.
   Якість продукції об’єктивно відображає результати діяльності суспільства. За якістю продукції визначають технічні можливості країни, рівень організації виробництва, торгівлі. Насиченість ринку якісними товарами і харчовими продуктами з високими споживними властивостями є ознакою стабільності, розвинутої економіки.
   Виробництво продукції високої якості сприяє зниженню витрат на виробництво, економії суспільної праці, інтенсифікації економіки, росту життєвого рівня населення, підвищенню конкурентоспроможності українських товарів на внутрішньому та зовнішньому ринках, кращому використанню сировинних ресурсів, більшій ефективності виробництва.   Проблема підвищення якості продукції в наш час є актуальною ще й у зв’язку з насиченням українського ринку неякісними товарами. Зокрема, ця проблема гостро постала в харчовій галузі.
   Отже, загальна світова тенденція економічного і соціального розвитку країн залежить від розв’язання проблеми якості продукції. Якість стає вирішальним фактором у конкурентній боротьбі на внутрішньому і світовому ринках.
Об’єктом даної курсової роботи є продуктовий магазин Фламінго, предметом – асортимент та якість кисломолочних продуктів( йогуртів і кефірів).
Метою дослідження є вивчення асортименту та визначення якості даної продукції.

Комментариев нет:

Отправить комментарий