КУРСОВА РОБОТА
Методика навчання співу і музичної грамоти в початковій школі
Вступ
1. Завдання і зміст
музичного виховання
1.1.
Навчання співу
1.2.
Про дитячі голоси
1.3.
Розучування пісні
2.
Навчання музичної грамоти
2.1.
Навчання нотної грамоти
2.2.
Слухання музики
2.3.
Урок співу в початковій школі
2.4.
Шкільний хор
Висновки
Список використаної
літератури
Об'єм
– 35 сторінок.
В епоху духовного відродження України
пріоритетна роль належить розвитку національної системи освіти і виховання, яка
має забезпечити вихід молодої незалежної держави на світовий рівень.
Невід'ємною складовою частиною національного виховання є музично-пісенна
спадщина українського народу, його традиції, звичаї та обряди.
Державною національною програмою «Освіта»
(Україна XXI
ст.) передбачено, що національне виховання в Україні має ґрунтуватися на
глибокому засвоєнні молодим поколінням духовних надбань українського народу,
забезпеченні духовної єдності поколінь, формуванні духовної культури
особистості. Освіта покликана сформувати нові цінності до яких належать:
духовність, солідарність і консолідація людей, єднання їх з природою та
розуміння роботи як процесу, що приносить насолоду. Головна мета освіти —
виховати здорове, розумне, творче, духовно багате покоління.
Можливості формування духовного світу
людини засобами музики не викликають сумніву. Але як їх реалізувати? В якому
віці можна починати музичне виховання і як його здійснювати? З якою інтенсивністю
необхідно проводити музичні заняття? Що включати до їхнього змісту на різних
етапах музичного розвитку? Як спонукати дітей і підлітків до активної музичної
діяльності, як ввести їх у світ великого музичного мистецтва? Ці, та багато
інших питань хвилюють нинішніх студентів та майбутніх педагогів.
Дуже часто освічена людина легко
сприймає живопис, архітектуру, але неспроможна розібрати за нотами просту
пісеньку, а прослухавши музичний твір, зрозуміти його.
Свого часу ще Віктор Гюго говорив, що
три фактори мають вирішальне значення в успішному розвитку кожного народу:
літера, цифра і нота. Якщо літера існує для нас як засіб спілкування, цифра – для
мислення, то нота – для серця.
Елементарними основами музичної освіти у
цивілізованому суспільстві володіють усі без винятку його члени. Отже, найперше
завдання часу полягає в тому, щоб підібрати такі форми та методи роботи, які
були б доступні і зрозумілі в масовому музичному навчанні.
1.
Детский хор. Пособие для хормейстеров.
Вып. 1,2 / ред. составитель Соколов В. – М.: Музыка, 1981.
2.
Євтушенко Д. Роздуми про голос. – К.:
Музична Україна, 1980.
3.
Ковалів В. Деякі питання багатоголосного
гармонічного хорового співу на уроках музики // Музика в школі. Зб. статей.
Вип. 6. – К.: Музична Україна. – 1980. – С. 74-82.
4.
Локшин Д. Из опыта хоровой работы с
детьми. – М.: АПН, 1953.
5.
Леонтович М. Практичний курс навчання
співу в середніх школах України. – К.: Музична Україна, 1989.
6.
Музика в школі. Зб. статей. Вип. 1-7.-
К.: Музична Україна, 1976. – 1981.
7.
Програми та поурочні методичні розробки для
середніх шкіл. Музика 1-4 кл. – К.: Перун, 1996.
8.
Падалка Г. Учитель, музика, діти. – К.:
Музична Україна, 1982.
9.
Струве Г. Хоровое сольфеджио. //
Методическое пособие по организации музыкально-теоретической работы в детских и
юношеских хоровых коллективах. – М.: Советский композитор, 1979.
10.
Струве Г. Эмоциональный мир музыки. –
М.: Музыка, 1990.
11.
Трофімчук О. Школа колективного
музикування. – Рівне, 1993.
12.
Хлєбнікова Л. Викладання музики в школі
за системою Д.Б.Кабалевського. Метод. лист. – К.: Радянська школа, 1986.
КУПЛЮ
ОтветитьУдалитьНапишите сюда - ipolit2013@gmail.com , пожалуйста для покупки работы.
Удалить