КУРСОВА РОБОТА - Методика навчання співу і музичної грамоти в початковій школі





КУРСОВА РОБОТА
Методика навчання співу і музичної грамоти в початковій школі



Вступ
          1.      Завдання і зміст музичного виховання
1.1.     Навчання співу     
1.2.     Про дитячі голоси   
1.3.     Розучування пісні   
           2.      Навчання музичної  грамоти
2.1.     Навчання нотної грамоти  
2.2.     Слухання музики    
2.3.     Урок співу в початковій школі     
2.4.     Шкільний хор          
Висновки
Список використаної літератури

Об'єм – 35 сторінок.

За повною версією роботи зверніться сюди - ipoit2013@gmail.com або 
Вартість – 150 грн. 



В епоху духовного відродження України пріоритетна роль належить розвитку національної системи освіти і виховання, яка має забезпечити вихід молодої незалежної держави на світовий рівень. Невід'ємною складовою частиною національного виховання є музично-пісенна спадщина українського народу, його традиції, звичаї та обряди.
Державною національною програмою «Освіта» (Україна XXI ст.) передбачено, що національне виховання в Україні має ґрунтуватися на глибокому засвоєнні молодим поколінням духовних надбань українського народу, забезпеченні духовної єдності поколінь, формуванні духовної культури особистості. Освіта покликана сформувати нові цінності до яких належать: духовність, солідарність і консолідація людей, єднання їх з природою та розуміння роботи як процесу, що приносить насолоду. Головна мета освіти — виховати здорове, розумне, творче, духовно багате покоління.
Можливості формування духовного світу людини засобами музики не викликають сумніву. Але як їх реалізувати? В якому віці можна починати музичне виховання і як його здійснювати? З якою інтенсивністю необхідно проводити музичні заняття? Що включати до їхнього змісту на різних етапах музичного розвитку? Як спонукати дітей і підлітків до активної музичної діяльності, як ввести їх у світ великого музичного мистецтва? Ці, та багато інших питань хвилюють нинішніх студентів та майбутніх педагогів.
Дуже часто освічена людина легко сприймає живопис, архітектуру, але неспроможна розібрати за нотами просту пісеньку, а прослухавши музичний твір, зрозуміти його.
Свого часу ще Віктор Гюго говорив, що три фактори мають вирішальне значення в успішному розвитку кожного народу: літера, цифра і нота. Якщо літера існує для нас як засіб спілкування, цифра – для мислення, то нота – для серця.
Елементарними основами музичної освіти у цивілізованому суспільстві володіють усі без винятку його члени. Отже, найперше завдання часу полягає в тому, щоб підібрати такі форми та методи роботи, які були б доступні і зрозумілі в масовому музичному навчанні.


1.                        Детский хор. Пособие для хормейстеров. Вып. 1,2 / ред. составитель Соколов В. – М.: Музыка, 1981.
2.                        Євтушенко Д. Роздуми про голос. – К.: Музична Україна, 1980.
3.                        Ковалів В. Деякі питання багатоголосного гармонічного хорового співу на уроках музики // Музика в школі. Зб. статей. Вип. 6. – К.: Музична Україна. – 1980. – С. 74-82.
4.                        Локшин Д. Из опыта хоровой работы с детьми. – М.: АПН, 1953.
5.                        Леонтович М. Практичний курс навчання співу в середніх школах України. – К.: Музична Україна, 1989.
6.                        Музика в школі. Зб. статей. Вип. 1-7.- К.: Музична Україна, 1976. – 1981.
7.                        Програми та поурочні методичні розробки для середніх шкіл. Музика 1-4 кл. – К.: Перун, 1996.
8.                        Падалка Г. Учитель, музика, діти. – К.: Музична Україна, 1982.
9.                        Струве Г. Хоровое сольфеджио. // Методическое пособие по организации музыкально-теоретической работы в детских и юношеских хоровых коллективах. – М.: Советский композитор, 1979.
10.                        Струве Г. Эмоциональный мир музыки. – М.: Музыка, 1990.
11.                        Трофімчук О. Школа колективного музикування. – Рівне, 1993.
12.                        Хлєбнікова Л. Викладання музики в школі за системою Д.Б.Кабалевського. Метод. лист. – К.: Радянська школа, 1986.



2 комментария: