РЕФЕРАТ - Технології проведення рекламних кампаній



РЕФЕРАТ
Технології проведення рекламних кампаній




ЗМІСТ
Вступ
1.                  Загальне поняття рекламної кампанії.
2.                  Технології проведення рекламних кампаній
Висновки
Список використаної літератури

 Вступ
Величезну роль у збереженні і зміцненні позицій фірми на ринку грає реклама. Реклама продукції і діяльності підприємства – це найважливіша складова частина комплексу маркетингових заходів, своєрідний інформаційний вихід на споживача.
При правильній організації реклама дуже ефективна і сприяє швидкої безперебійної реалізації виробленої продукції. Але для того, щоб реклама працювала, потрібно розробити стратегію рекламної кампанії. Велика частина російських власників і керуючих підприємств схильні використовувати одиничні рекламні акції. Нерідко вони прибігають до них у крайніх випадках як до "швидкої допомоги" і чекають негайних позитивних результатів. Такий "кавалерійський" підхід важко назвати рекламою в сучасному змісті слова, і він навряд чи може принести очікувані "плоди" у виді збільшення збуту чи продукції послуг.
У сучасних умовах все більше число організацій звертають найпильнішу увагу на різні технології та методи розробки рекламних кампаній, що дозволяють залучати покупців, нарощувати обсяги збуту і, як наслідок, міцно утримувати ринкові позиції в умовах високої конкуренції.
Необхідність створення такої технологічної схеми, яка не просто включала б певні стадії розробки рекламної кампанії, але і здатна була адаптуватися до постійно мінливих економічних реалій, явно зросла останнім часом.

За повною версією роботи зверніться сюди - ipoit2013@gmail.com або

1.                  Загальне поняття рекламної кампанії.
Реклама (від лат. Reclamo) - пропаганда властивостей продукції і послуг, корисних для покупця, що має важливе комерційне значення. З точки зору маркетингу це важлива концептуальна одиниця. 1
Реклама повинна забезпечити відповіді на основні питання, а саме що, кому, де і коли продавати.
Рекламна кампанія - кілька рекламних заходів об'єднаних єдиною метою, і розподілялося в часі так, щоб один рекламний захід доповнювало інше. 2


2. Технології проведення рекламних кампаній
Рекламна кампанія - це здійснення комплексу ретельно спланованих рекламних заходів, розрахованих на певний період часу, район дій, ринок, коло осіб [1]. Сутністю ефективної рекламної кампанії є комплексність. Саме комплексність забезпечує раціональне витрачання коштів, дозволяє найбільш точно донести інформацію до потрібної цільової аудиторії.
Рекламна кампанія - досить складний об'єкт для дослідження, вона здійснюється певними методами, складається з безлічі операцій і процесів, тобто об'єктивно виконується за певною технологією, ефективність якої залежить від якісного планування та виконання.

  

Висновки
Всупереч поширеній думці реклама є далеко не єдиним “двигуном торгівлі”, а лише одним з безлічі. У загальній системі великого комплексу маркетингових заходів реклама є, як правило, аж ніяк не домінуючим елементом. Зокрема, по оцінках деяких маркетологів у загальній сумі факторів, що впливають на прийняття позитивних рішень про закупівлі, рекламу належить лише від 1/32 до 1/8 частки.
Практика показує, що найбільш значимими факторами, що визначає чи збільшення зменшення збуту якої-небудь продукції, є в першу чергу якість і споживчі властивості самих товарів, їхня ціна, загальна кон'юнктурна обстановка на ринку, дії конкурентів і т.п.
Реклама вимагає великих грошей, що легко розтратити в пусту, якщо фірма не зуміє точно сформулювати задачу, прийме недостатньо продумані рішення щодо  рекламного бюджету, звертання і вибору засобів реклами, не зуміє зробити оцінку результатів рекламної діяльності. Завдяки своїй здатності впливати на спосіб життя реклама залучає до себе і пильна увага громадськості. Постійно підсилюється регулювання покликане гарантувати відповідальний підхід до здійснення рекламної діяльності.

  
Список використаної літератури:
1.                  А. Н. Азрилияна. — 2-е изд., доп. — М. : Институт новой экономики, 1997. — 864 с.
2.                  Айзенберг М. Менеджмент реклами. – М., ТОО ”Интелтех”, 1993. – 80 с.
3.                  Батра Р., Майерс Д.Д., Аакер Д.А. Рекламний менеджмент: Пер. с англ. – 5-і изд. – М.: Спб., 1999. – 784 с.
4.                  Большой экономический словарь / под ред.
5.                  Брокгауз Ф. А. Энциклопедический словарь /Ф. А. Брокгауз, И. А. Ефрон. — М. : Русское слово.
6.                  Джугенхаймер Д.У. Основи рекламної справи. – Самара, 1996. – 450 с.
7.                  Дихтль Е. Хершген Х. – Практичний маркетинг: Навчальний посібник. – М., “Вища школа” 1995. – 255 с.
8.                  Катернюк А. В. Современные рекламные технологии : коммерческая реклама / А. В. Катернюк. — Ростов н/Д : Феникс, 2001. — 320 с.
9.                  Король А.Н. Організація і планування реклами: Навчальний посібник. – Хабаровськ: ХГАЕП, 1998. – 124 с.
10.              Котлер Ф. Основи маркетингу. – М., “Прогрес”; 1992. – 726 с.
11.              Панкратов Ф.Г., Серегина Т.К., Шахурин В.Г. Рекламна діяльність: Підручник. – М., 1998. – 244 с.
12.               Уткін Е.А., Кочеткова А.И. Рекламна справа. М.: ЕКМОС, 1997. – 272 с.

-right� 90p ; �� ( � ttom: 0cm;margin-left:36.0pt;margin-bottom:.0001pt;text-indent:-18.0pt;mso-list:l2 level1 lfo2'>11.  Панкратов Ф.Г., Серегина Т.К., Шахурин В.Г. Рекламна діяльність: Підручник. – М., 1998. – 244 с.

12.   Уткін Е.А., Кочеткова А.И. Рекламна справа. М.: ЕКМОС, 1997. – 272 с.


Комментариев нет:

Отправить комментарий