ДИПЛОМНА РОБОТА - Комунікації в системі управління підприємством





ДИПЛОМНА РОБОТА
Комунікації в системі управління підприємством





ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ КОМУНІКАЦІЙ В ПРОЦЕСІ УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЄЮ
1.1.            Сутність, значення та класифікація комунікацій в процесі управління організацією
1.2.            Комунікаційний процес та його складові елементи
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ КОМУНІКАЦІЙ ОРГАНІЗАЦІЇ НА ПРИКЛАДІ СПІЛЬНОГО УКРАЇНСЬКО-СЛОВАЦЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА ЗАТ “ТЕРІХЕМ – ЛУЦЬК”                                                                                   
2.1. Загальна економіко – організаційна характеристика підприємства СП  ЗАТ “Теріхем - Луцьк”                                                                                     
2.2. Економічна характеристика досліджуваного підприємства          
2.3. Аналіз забезпеченості СП ЗАТ ”Теріхем - Луцьк” робочою силою  
2.4. Принципи відбору кадрів на СП ЗАТ ”Теріхем - Луцьк”                      
2.5. Планування підготовки і підвищення кваліфікації персоналу як  координація очікуваних результатів і спосіб побудови комунікаційних мереж на підприємстві                                                                                                       
2.6. Концепція розвитку трудових ресурсів СП ЗАТ “Теріхем - Луцьк”  
2.6.1 Навчання, перепідготовка, підвищення кваліфікації                   
2.6.2. Підготовка керівних кадрів                                                           
2.7. Проблеми стимулювання персоналу СП ЗАТ “Теріхем - Луцьк”         
          2.8. Система комунікацій у внутрішньому середовищі підприємства     
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ КОМУНІКАЦІЙ В УПРАВЛІННІ
3.1.  Вдосконалення планування комунікацій для підвищення ефективності управління
3.2. Підвищення ефективності невербальної комунікації в управліні
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ ДО РОЗДІЛУ
ДОДАТКИ
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ
Об’єм – 78 сторінок.

Вартість - 500 грн. 

За повною версією роботи зверніться сюди - ipoit2013@gmail.com або 




            Опис:
В умовах інформатизації всіх сфер соціального існування, спричиненої розвитком науки і техніки, цілком зрозумілим є той факт, що зв'язки в суспільстві (інформаційно-технічні, інформаційно-особистісні та ін.) теж еволюціонували.
Лише за декілька останніх десятиріч цивілізаційні умови змусили людство звернути увагу на еволюцію комунікацій. Слід зазначити, що комунікації були наявні у всі часи, комунікаційний процес, як процес обміну інформацією відбувався у всі епохи, але на сучасному етапі розвитку людства проблема визначення комунікацій є і залишається однією із пріоритетних проблем в сучасному світі.
Наше століття — це час високоточних технологій, інформаційного вибуху та високих швидкостей. Сучасні технічні засоби вимагають швидкої передачі інформації; сам плин життя зростає прямо пропорційно до росту рівня техніки. Очевидно, що комунікації, як зв'язки людини з людиною чи із середовищем — потребують конкретного визначення, наукового обґрунтування й науково-практичного, раціонального їх втілення в усі сфери суспільного життя.
Актуальність даної теми полягає в тому, що комунікації це життєво важлива складова роботи менеджера. Адже дослідження показують, що комунікації є одним з найважливіших завдань менеджера. Також можна сказати, що комунікації це те в чому кожен бере участь щоденно, але лише деякі роблять це узгоджено. Майже все, що робить керівник для досягнення цілей організації, потребує обміну інформацією. Для того, щоб ефективно працювати, формулювати цілі і досягати їх, людям необхідно обмінюватись інформацією. Актуальність розкритої вище проблеми і зумовила вибір теми дослідження: комунікативний аспект на підприємстві.
Об’єкт дослідження: комунікативний аспект на підприємстві. Для практичного вивчення цього питання мною було проведено аналіз комунікацій спільного українсько-словацького підприємства ЗАТ “Теріхем – Луцьк”.
Предмет дослідження: структура, принципи, форми і методи комунікацій на підприємстві.
Мета дослідження: теоретично обґрунтувати проблему комунікативної політики на підприємстві і виявити ефективні умови її покращення.
     Методи дослідження: аналіз, синтез, узагальнення, систематизація, вивчення документації.
     Структура дослідження: вступ, 2 розділи і висновок.

Комментариев нет:

Отправить комментарий