ДИПЛОМНА РОБОТА
Комунікації в системі управління підприємством
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ КОМУНІКАЦІЙ В
ПРОЦЕСІ УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЄЮ
1.1.
Сутність,
значення та класифікація комунікацій в процесі управління організацією
1.2.
Комунікаційний
процес та його складові елементи
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ КОМУНІКАЦІЙ ОРГАНІЗАЦІЇ НА
ПРИКЛАДІ СПІЛЬНОГО УКРАЇНСЬКО-СЛОВАЦЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА ЗАТ “ТЕРІХЕМ –
ЛУЦЬК”
2.1.
Загальна економіко – організаційна характеристика підприємства СП ЗАТ “Теріхем - Луцьк”
2.2. Економічна характеристика досліджуваного підприємства
2.3. Аналіз забезпеченості СП ЗАТ ”Теріхем - Луцьк” робочою силою
2.4. Принципи відбору кадрів на СП ЗАТ ”Теріхем - Луцьк”
2.5.
Планування підготовки і підвищення кваліфікації персоналу як координація очікуваних результатів і спосіб
побудови комунікаційних мереж на підприємстві
2.6. Концепція розвитку трудових ресурсів СП ЗАТ “Теріхем - Луцьк”
2.6.1 Навчання,
перепідготовка, підвищення кваліфікації
2.6.2. Підготовка керівних
кадрів
2.7. Проблеми стимулювання персоналу СП ЗАТ “Теріхем - Луцьк”
2.8. Система комунікацій у
внутрішньому середовищі підприємства
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ КОМУНІКАЦІЙ В
УПРАВЛІННІ
3.1. Вдосконалення планування комунікацій для
підвищення ефективності управління
3.2. Підвищення ефективності невербальної комунікації в управліні
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ ДО РОЗДІЛУ
ДОДАТКИ
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ
Об’єм – 78 сторінок.
В умовах інформатизації всіх сфер соціального існування,
спричиненої розвитком науки і техніки, цілком зрозумілим є той факт, що зв'язки
в суспільстві (інформаційно-технічні, інформаційно-особистісні та ін.) теж
еволюціонували.
Лише за декілька останніх десятиріч цивілізаційні умови
змусили людство звернути увагу на еволюцію комунікацій. Слід зазначити, що
комунікації були наявні у всі часи, комунікаційний процес, як процес обміну
інформацією відбувався у всі епохи, але на сучасному етапі розвитку людства проблема
визначення комунікацій є і залишається однією із пріоритетних проблем в
сучасному світі.
Наше століття — це час високоточних технологій,
інформаційного вибуху та високих швидкостей. Сучасні технічні засоби вимагають
швидкої передачі інформації; сам плин життя зростає прямо пропорційно до росту
рівня техніки. Очевидно, що комунікації, як зв'язки людини з людиною чи із
середовищем — потребують конкретного визначення, наукового обґрунтування й
науково-практичного, раціонального їх втілення в усі сфери суспільного життя.
Актуальність даної теми полягає в тому, що комунікації це
життєво важлива складова роботи менеджера. Адже дослідження показують, що
комунікації є одним з найважливіших завдань менеджера. Також можна сказати, що
комунікації це те в чому кожен бере участь щоденно, але лише деякі роблять це
узгоджено. Майже все, що робить керівник для досягнення цілей організації,
потребує обміну інформацією. Для того, щоб ефективно працювати, формулювати
цілі і досягати їх, людям необхідно обмінюватись інформацією. Актуальність
розкритої вище проблеми і зумовила вибір теми дослідження: комунікативний
аспект на підприємстві.
Об’єкт дослідження: комунікативний аспект на
підприємстві. Для практичного вивчення цього питання мною було проведено аналіз
комунікацій спільного українсько-словацького
підприємства ЗАТ “Теріхем – Луцьк”.
Предмет дослідження: структура, принципи,
форми і методи комунікацій на підприємстві.
Мета дослідження: теоретично обґрунтувати
проблему комунікативної політики на підприємстві і виявити ефективні умови її
покращення.
Методи дослідження: аналіз, синтез,
узагальнення, систематизація, вивчення документації.
Структура дослідження: вступ, 2 розділи і
висновок.
Комментариев нет:
Отправить комментарий