КУРСОВА РОБОТА - Значення відчуттів у житті людини




КУРСОВА РОБОТА
 Значення відчуттів у житті людини




ЗМІСТ

Вступ........................................................................................................3
Розділ І. Загальна характеристика відчуттів та їхнє значення у житті людини.           
1.1. Загальне поняття та природа відчуттів..............................................5
1.2. Класифікація та види відчуттів ...............................................  10
1.3. Значення відчуттів у житті людини..................... 19
Розділ ІІ. Емпіричне дослідження ролі відчуттів у житті людини.
2.1. Опис досліджуваних, методів та процедури дослідження……… 26
2.2. Аналіз та інтерпретація отриманих результатів ………………… 27
Висновок.........................................................................29
Список використаних джерел.................31

Дотатки 

За повною версією роботи зверніться сюди - ipoit2013@gmail.com або 
Вартість – 150 грн. 



Актуальність теми дослідження. Життєдіяльність людини відбувається у складному та мінливому середовищі, тому вона повинна вміти орієнтуватися в ньому через пізнання того, що її оточує. Пізнавальна діяльність людини починається з відчуттів. За їхньою допомогою людина одержує найрізноманітнішу інформацію про стан зовнішнього і внутрішнього середовища. Роль відчуттів у житті і пізнанні реальності важлива, оскільки вони є повсякденною первинною формою психологічного зв'язку організму з середовищем, становлять єдине джерело наших знань про світ і нас самих. Часткова або повна відсутність видів відчуття (зір, слух, смак, запах, дотик) у людини перешкоджає або гальмує її розвиток. З цього випливає, що відчуття – це основна умова нормального психічного життя людини. Всі наші знання про те, що знаходиться поза межами реальності є в першу чергу результатом відчуттів.
Актуальність теми дослідження відчуттів обумовлена ​​тією величезною роллю, яку вони відіграють у нашому повсякденному житті. Психологічна значущість визначеної проблеми зумовили актуальність і вибір теми нашого дослідження: «Значення відчуттів у житті людини».

Мета: дослідити значення відчуттів у житті людини

Об’єкт дослідження: відчуття як найпростіший пізнавальний психічний процес

Предмет дослідження: значення відчуттів у житті людини


Для досягнення мети дослідження ми поставили наступні завдання:
1. Розкрити поняття «відчуття» та розглянути його природу.
2. Проаналізувати класифікацію та види відчуттів.
3. Дослідити значення відчуттів у житті людини.

Методи дослідження. Для виконання поставлених завдань використано комплекс методів: теоретичні аналіз, систематизація, порівняння, узагальнення дозволили опрацювати наукові джерела, визначити природу та значення відчуттів у житті людини; емпіричні методи тестування (методика «Дослідження ролі відчуттів у пізнавальній діяльності людини»).

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
1.      Батуев А.С., Куликов Г.А. Введення в фізіологію сенсорних систем. М.: Наука, 1993. 342 с.
2.      Варій М.Й. Загальна психологія: Навч. посібник / Для студ. психол. і педагог. спеціальностей. –  Львів: В-во «Край», 2005. – 752 с.
3.      Гамезо М.В., Домашенко И.А. Атлас по психологии: Информ.-метод. пособие. М.: Просвещение, 2001. 272 с.
4.      Гиппенрейтер Ю.Б. Хрестоматия по ощущению и восприятию / Ю.Б. Гиппенрейтер, М.Б. Михалевская. – М.: Изд-во Московского гос. ун-та, 1975. – 399 с. 
5.      Греченко Т.М. Психофізіологія. М.: Гардаріки, 1999. 572 с.
6.      Загальна психологія. Курс лекцій / За ред. Є.І. Рогова. М.: Наука, 1995 – 149 с.
7.      Іваницький А.М. Свідомість і мозок // У світі науки, 2005. – № 11. С. 914.
8.      Ковальчук О., Когут С. Основи психології та педагогіки: навч. посібник / Орися Ковальчук, Світлана Когут; [за заг. ред. Л. Ковальчук]. – Львів: Видавничий центр ЛНУ імені Івана
Франка, 2009. – 624 с.
9.      Крилова А.Л., Чернорізов А.М. Зоровий аналізатор: нейронні механізми зору. – М.: 1997. – 183 с.
10.   Лурия А.Р. Ощущение и восприятие / А.Р. Лурия. – М.: Изд-во Московского гос. ун-та, 1975. – 112 с. 
11.   Маклаков А.Г. Общая психология / А.Г. Маклаков. – М.: Питер, 2006. – 582 с.
12.   Максименко С.Д., Соловієнко В.О. Загальна психологія: Навч. посіб. – К.: НПЦ "Перспектива", 2001. – 316 с.
13.   Немов Р.С. Психология: Учеб. для студ. высш. пед. учеб. заведений: В 3 кн. М.: ВЛАДОС, 2001. Кн.1: Общие основы психологии. – 688 с.
14.   Общая психология: Учебно-методическое пособие / Под общ. ред. М.В. Гамезо. - М.: Ось-89, 2007. - 352 с.
15.   Общая психология / Под ред. А.В. Петровского. М.: Просвещение, 1977. – 431 с.
16.   Психологія: Підручник / Під ред. Ю.Л. Трофімова, 3-те видання., стереотипне. – К.: Либідь, 2001. – 378 с.
17.   Рубинштейн С.Л. Основы общей психологии. СПб.: Питер, 1999. 623 с.
18.   Соколов Є.М. Фізіологія вищої нервової діяльності. М.: Прогрес, 1981. – 387 с.
19.   Соколов Є.М. Рефлекторні механізми дії подразника на аналізатори // Хрестоматія по відчуттю і сприйняттю. М.: Прогресс, 1975. 520 с.
20.   Шиффман Х.Р. Ощущения и восприятие. Питер, 2002. – 928 с.

Комментариев нет:

Отправить комментарий