РЕФЕРАТ – Імідж як феномен сучасного світу






РЕФЕРАТ
Імідж як феномен сучасного світу





ЗМІСТ

ВСТУП…………………………………………………………………………2
1.      Імідж та його природа. Іміджелогія в комплексі наук………………3
2.      Типізація іміджу……………………………………………………….10
3.      Поліфункціональність іміджу………………………………………...16
4.      Імідж як міфологічний архетип………………………………………17
ВИСНОВКИ…………………………………………………………………..25

Вартість – 300 грн.
Можливе придбання частинами. 




Опис:

Імідж (від англ. Image - «образ», «зображення») - штучний образ, що формується в громадському чи індивідуальній свідомості засобами масової комунікації та психологічного впливу. Імідж створюється (пропагандою, рекламою) з метою формування в масовій свідомості визначеного ставлення до об'єкта. Може поєднувати як реальні властивості об'єкта, так і неіснуючі, приписувані.
Створення образу грає важливу роль в таких галузях людської діяльності як пропаганда і реклама. Творець образів (іміджмейкер) при створенні образу може наділити його як реальними властивостями так і неіснуючими.
На Русі серед субкультур, які розвивали це мистецтво і передавали його з покоління в покоління можна виділити субкультури скоморохів і офеней.
Імідж об'єкта - це думка раціонального чи емоційного характеру про об'єкт (людину, предмет, системі), що виникло в психіці групи людей на основі образу, сформованого в їхній психіці в результаті сприйняття ними тих чи інших характеристик даного об'єкта. Наприклад:
-          інтерв'ю з вічним героєм попсової тусовки Гаріком Сукачовим. «Зайве нагадувати, що імідж у нього своєрідна - гримуча суміш хулігана пролетаря і старого солдата, «не знає слів любові»
Діловий імідж спеціально проектується в інтересах людини або фірми з урахуванням особливості діяльності внутрішніх і зовнішніх якостей.
Спеціаліст з формування іміджу називається (як правило, іміджу людини) - іміджмейкер.

Комментариев нет:

Отправить комментарий