РЕФЕРАТ
Імідж як феномен сучасного
світу
ЗМІСТ
ВСТУП…………………………………………………………………………2
1.
Імідж та його
природа. Іміджелогія в комплексі наук………………3
2.
Типізація
іміджу……………………………………………………….10
3.
Поліфункціональність
іміджу………………………………………...16
4.
Імідж як
міфологічний архетип………………………………………17
ВИСНОВКИ…………………………………………………………………..25
Вартість – 300 грн.
Можливе
придбання частинами.
Опис:
Імідж (від англ. Image -
«образ», «зображення») - штучний образ, що формується в громадському чи
індивідуальній свідомості засобами масової комунікації та психологічного
впливу. Імідж створюється (пропагандою, рекламою) з метою формування в масовій
свідомості визначеного ставлення до об'єкта. Може поєднувати як реальні
властивості об'єкта, так і неіснуючі, приписувані.
Створення образу грає важливу
роль в таких галузях людської діяльності як пропаганда і реклама. Творець
образів (іміджмейкер) при створенні образу може наділити його як реальними
властивостями так і неіснуючими.
На Русі серед субкультур, які
розвивали це мистецтво і передавали його з покоління в покоління можна виділити
субкультури скоморохів і офеней.
Імідж об'єкта - це думка
раціонального чи емоційного характеру про об'єкт (людину, предмет, системі), що
виникло в психіці групи людей на основі образу, сформованого в їхній психіці в
результаті сприйняття ними тих чи інших характеристик даного об'єкта. Наприклад:
-
інтерв'ю з вічним героєм
попсової тусовки Гаріком Сукачовим. «Зайве нагадувати, що імідж у нього
своєрідна - гримуча суміш хулігана пролетаря і старого солдата, «не знає слів
любові»
Діловий імідж спеціально
проектується в інтересах людини або фірми з урахуванням особливості діяльності
внутрішніх і зовнішніх якостей.
Спеціаліст з формування іміджу називається
(як правило, іміджу людини) - іміджмейкер.
Комментариев нет:
Отправить комментарий