КУРСОВА РОБОТА - Аудит готової продукції. Частина 1




 КУРСОВА РОБОТА 
Аудит готової продукції 



План
ВСТУП.................................................................................................................... 2
Розділ 1. Теоретичні аспекти організації аудиту.................................................. 4
1.1 Аналіз основних понять і наукових напрямків з аудиту.............................. 4
1.2 Розробка методики аудиту готової продукції.............................................. 8
Розділ 2. Аудит готової продукції на підготовчому етапі перевірки................. 10
2.1 Порядок укладання договору на проведення аудит.................................. 10
2.2 Вивчення системи внутрішнього контролю та системи обліку. Встановлення ступеня ризику................................................................................................................. 11
2.3 Підготовка плану і програми перевірки..................................................... 14
Розділ 3. Процедура аудиту готової продукції.................................................. 19
3.1 Методи перевірки і контрольні процедури................................................ 19
3.2 Етапи аудиту готової продукції.................................................................. 23
3.3 Формування робочих документів аудитора............................................... 28
3.4 Підготовка підсумкової документації по результатах аудиту................... 29
Висновки і пропозиції........................................................................................... 32
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ....................................................... 35
ДОДАТКИ............................................................................................................. 36

Вартість - 350 грн. 

За повною версією роботи зверніться сюди - ipoit2013@gmail.com або 






ВСТУП

 Поступовий перехід народного господарства України до ринкових відносин призвів до появи спільних підприємств, господарських товариств, бірж, комерційних банків, інвестиційних фондів тощо.
У зв`язку з виникненням підприємств з різними формами власності стало зрозумілим те, що традиційна система фінансового контролю в тому вигляді, в якому вона існувала при адміністративно-командній системі управління, не може захистити ні інтереси держави, ні інтереси власника. Саме власника, а не когось іншого. На сьогодні співвласником в Україні є громадяни - засновники господарюючих суб`єктів, громадяни-акціонери, які взяли участь у приватизації державного майна, колективи громадян та держава. В економічному відношенні всі ці власники відділені від своїх часток власності, що перебувають у різних господарюючих суб`єктах (акціонерних товариствах, довірчих товариствах, комерційних банках, інвестиційних компаніях тощо), в результаті чого не можуть володіти об`єктивною і достовірною інформацією про використання цієї власності. Адже саме власнику необхідна подібна інформація про фінансовий стан підприємства, його потенціал і стабільність у майбутньому. Власник має і повинен знати, наскільки ефективно використовуються вкладені ним у підприємство кошти. Але не кожен, хто здійснює управління майном і коштами цих власників, зацікавлений подавати їм достовірну інформацію про результати своєї діяльності. Майнові інтереси всіх власників має захистити держава.
Однак у ринкових умовах господарювання традиційні форми   фінансового   контролю  не  можуть  виконувати   функції захисту майнових інтересів власників. Практика країн з ринковою економікою показує, що захистити майнові інтереси власників може такий вид незалежного фінансового контролю, як аудит, який є одним з головних елементів їх ринкової інфраструктури. Передумовою такого контролю є взаємна зацікавленість підприємств в особі їх власників (акціонерів, вкладників тощо), держави в особі податкових  органів і самого аудитора в забезпеченні достовірності обліку  та звітності.
Іншою причиною необхідності впровадження аудиту в Україні є те, що в ринкових умовах фінансовий стан кожного господарюючого суб`єкта залежить від його взаємовідносин з іншими суб`єктами господарювання, і тому зростає потреба у достовірній обліковій і звітній інформації про їх діяльність. Зокрема, така інформація необхідна:
·        власникам господарюючих суб`єктів для визначення стратегії їх розвитку;
·        банкам для прийняття рішення про доцільність надання кредиту;
·        інвесторам (місцевим та іноземним) при вкладанні своїх капіталів у інші господарюючі суб`єкти;
·        постачальникам для одержання гарантій повної оплати за відвантажені товари, виконані роботи та надані послуги;
·        акціонерам для контролю за роботою адміністрації товариства;
·        державним органам для планування потреб макроекономіки та оцінки податкових надходжень до бюджету тощо.
Для підтвердження достовірності звітної і облікової інформації господарюючих суб`єктів виникає потреба у перебудові всієї системи  фінансового  контролю  на  основі   вивчення  і  використання міжнародного досвіду. У країнах з ринковою економікою таке підтвердження здійснюють аудитори. Міжнародний досвід розвитку аудиту свідчить про те, що аудиторська перевірка - це норма, без якої неможливий цивілізований бізнес. Основне її призначення - це незалежна перевірка фінансової звітності та іншої інформації про фінансово-господарську діяльність суб`єктів господарювання з метою формування висновків стосовно їх фінансового стану і достовірності його відображення в бухгалтерському обліку та звітності у відповідності з чинним законодавством і встановленими нормативами.
Основна мета даної курсової роботи полягає в тому, щоб висвітлити основні принципи і методи аудиту готової продукції
Робота складається з трьох розділів, у яких послідовно розглядається методологія аудиту готової продукції.


Розділ 1. Теоретичні аспекти організації аудиту

1.1 Аналіз основних понять і наукових напрямків з аудиту

Аудит у західній теорії і практиці прийнято вважати процесом, за допомогою якого компетентний незалежний працівник накопичує й оцінює свідчення про інформацію, що піддається кількісній оцінці і стосовної до специфічної господарської системи, щоб визначити і виразити у своєму висновку ступінь відповідності цієї інформації встановленим критеріям.

1.2 Розробка методики аудиту готової продукції

 Методика є важливим інструментом роботи аудитора. Перед проведенням аудиторської перевірки необхідно скласти на ряду з планом аудиту методику проведення майбутньої перевірки в якій мають бути визначені всі контрольні точки процесу аудиту.

Розділ 2. Аудит готової продукції на підготовчому етапі перевірки

2.1 Порядок укладання договору на проведення аудит

 Законом України “Про аудиторську діяльність” визначено, що аудит проводиться на підставі угоди між аудиторською фірмою (аудитором) і замовником. Незалежність на цьому етапі виявляється у виборі замовника. Проте  в міжнародних  стандартах обов`язково вказується на необхідність оцінки усіх аспектів незалежності під час укладання такої угоди, тому що аудиторська фірма буде нести відповідальність за порушення вимог до незалежності і результати аудиту визнаються недійсними.




2.2 Вивчення системи внутрішнього контролю та системи обліку. Встановлення ступеня ризику.

 У процесі підготовки загального плану і програми аудита аудиторська організація оцінює ефективність системи внутрішнього контролю, що діє в економічного суб'єкта, і робить оцінку ризику системи внутрішнього контролю (контрольного ризику). Система внутрішнього контролю може вважатися ефективної, якщо вона вчасно попереджає про виникнення недостовірної інформації, а також виявляє недостовірну інформацію. Оцінюючи ефективність системи внутрішнього контролю, аудиторська організація повинна зібрати достатню кількість аудиторських доказів. Якщо аудиторська організація вирішує покластися на систему внутрішнього контролю і систему бухгалтерського обліку для одержання достатнього ступеня впевненості у вірогідності бухгалтерської звітності, вона повинна відповідним чином скорегувати обсяг майбутнього аудита.



2.3 Підготовка плану і програми перевірки

 Аудитор повинний ретельно планувати свою діяльність по трьох основних причинах: це дає аудитору можливість одержати достатню кількість свідчень про положення справ клієнта, допоможе удержати в розумних межах витрати на аудита і дозволить уникнути непорозумінь із клієнтом.
Задачі планування аудита:
·        встановлення етапів і термінів роботи з клієнтом;
·        визначення витрат;
·        раціональне використання робочого часу фахівця;
·        підготовка адекватної робочої групи фахівців для роботи з клієнтом;
·        визначення розділів аудита, що мають найбільше значення для формування аудиторської думки;
·        створення умов для здійснення послідовного контролю за аудитом;
·        забезпечення взаємодій з бухгалтерією аудиторської фірми з питань фінансового планування.
Планування аудита складається з 6 основних етапів:
1.     Попереднє планування.
2.     Збір загальної інформації.
3.     Збір інформації про правові обов'язки клієнта.
4.     Оцінка істотності аудиторського ризику.
5.     Ознайомлення із системою внутрішньогосподарського контролю й оцінка ризику контролю.
6.     Розробка загального плану аудита і програми аудита.


1 комментарий:


  1. Привіт, я пан Люк Астрід, приватного кредиту кредитора, який надає можливість кредити від часу життя. Вам потрібен надзвичайних кредиту, щоб очистити ваші борги або вам потрібна капіталу кредиту для поліпшення вашого бізнесу? Ви відмовився, банків та інших фінансових установ? Вам потрібен кредит або іпотечний кредит консолідації? Не дивитися більше, тому що ми тут, щоб зробити всі ваші фінансові проблеми у минуле. Ми надаємо кошти для людей, які потребують фінансової допомоги, хто поганою кредитною або потрібно грошей, щоб платити за рахунками, інвестувати в бізнес на 3%. Я хочу використовувати цей спосіб повідомити вам, що робити надійний допомоги і бенефіціарій і будуть готові запропонувати вам кредит. Тому сьогодні по електронній пошті на: lucastrid123@gmail.com

    ОтветитьУдалить