КУРСОВА РОБОТА
Контроль як одна з
функцій менеджменту
ЗМІСТ
Вступ
Розділ 1. Теоретичні основи
використання функцій контролю
1.1 Сутність, роль, завдання та значення функцій
контролю
1.2
Інструменти управлінського контролю
1.3 Контроль поведінки працівників в організації
Розділ 2. Аналіз організації ведення контролю на
сучасному підприємстві гіпермаркета "ШОК"
2.1.
Характеристика гіпермаркета "ШОК"
2.2.
Особливості організації контролю на досліджуваному підприємстві
Розділ 3. Пропозиції
по покращенню організації процесу контролю на підприємстві
Висновки
Список
використаної літератури
Обсяг - 36 сторінок.
Таблиці, малюнки присутні.
Опис:
Актуальність дослідження. Контроль — це особливий вид діяльності на
підприємстві, який зосереджений на спостереженні за процесом управління та на
його оцінці. Контроль є кінцевою функцією менеджменту, і прорахунки й недоліки
у його виконанні призводять до погіршення результатів господарювання. Водночас
належний контроль сприяє досягненню поставлених цілей.
Контроль розпочинається з бажаного виконання, яке ґрунтується на
стандартах. У процесі діяльності досягається фактичне виконання, яке піддається
оцінці й порівнюється зі стандартами. Якщо виникають відхилення реального
виконання від стандартів, то треба виявити причини цих відхилень, розробити і
реалізувати програму відповідних коригувальних дій. Після коригування процес
має повернутися до бажаного виконання (стандарту), за яким настає наступний
цикл, і т.д.
Контроль є таким типом діяльності щодо управління фірмою, який дає змогу
вчасно виявити проблеми, розробити і здійснити заходи, спрямовані на
коригування ходу та змісту робіт в організації до того часу, коли проблеми
набудуть ознак кризи. Одночасно контроль дає можливість виявити та поширювати
позитивні починання, підтримувати найбільш ефективні напрями діяльності на
підприємстві.
Головна мета контролю: сприяти зближенню фактичних і необхідних
результатів виконуваних робіт, тобто забезпечити виконання завдань (досягнення
цілей), що стоять перед підприємством.
Найбільш об’єктивним та
ефективним контроль буде тоді, коли вироблено систему нормативів (стандартів)
виконуваних робіт і кінцевих результатів (цілей). Насамперед повинні
розроблятися нормативи витрат грошей та часу, що доповнюються системою тих
показників, які керівники підприємства (або стратегічної програми) вважають
найважливішими щодо діяльності об’єктів контролю. Найчастіше нормативи
(стандарти) розробляються за такими групами: цінові, доходні, програмні
(техніко-економічні), фізичні (для виробів і технологічних процесів),
поведінкові тощо. Часто нормативами (стандартами) є відповідні стратегічні цілі
та планові параметри стратегій. У цих випадках установлюються певні інтервальні
значення для нормативів (мінімум та максимум).
Отже, дослідження особливостей організації системи контролю на сучасному
підприємстві є дуже цікавим та актуальним напрямком, якому і присвячена обрана
тема курсової роботи.
Метою цієї роботи є дослідження теоретичних
та практичних питань реалізації функції контролю на сучасному торговельному
підприємстві. У відповідності з поставленою метою в роботі вирішуються наступні
задачі:
- розглянути сутність контролю та особливості управлінського контролю і
контролю за персоналом підприємства;
- проаналізувати особливості організації процесу контролю на сучасному
торговельному підприємстві (на прикладі гіпермаркета «ШОК»);
- розробити напрямки вдосконалення системи контролю на підприємстві.
Об’єктом дослідження курсової
роботи є контроль як одна з функцій менеджменту.
Предметом дослідження виступає
процес контролю діяльності у гіпермаркеті "ШОК".
Список літератури
1.
Андрушків Б.М., Кузьмін О.Є. Основи
менеджменту. – Львів: Світ, 1995. – 296 с.
2.
Бланк И.А. Торговый менеджмент: Учебный курс. – К.: Эльга,
Ника-Центр, 2004. – 488 с.
3.
Боди Д., Пейтон Р. Основы
менеджмента: пер. с англ. / Под ред. Ю.Н. Каптуревского. – СПб.: Питер, 1999. –
816 с.
4.
Виногородський М.Д.,
Виногородська А.М., Шканова О.М. Менеджмент в організації: Навч. посіб. для
студ. екон. спец. вузів. – К.: «КОНДОР», 2002. – 654 с.
5.
Кохно П.А., Микрюков В.А., Комаров С.Е. Менеджмент. - М.: Финансы и статистика, 1993. – 528 с.
6.
Кузнецов Ю.В., Подлесных В.Н. Основы менеджмента:
Учебное пособие. - СПб., 1998. – 532 с.
7.
Кузьмін О.Є., Мельник О.Г. Основи
менеджменту: Підручник. – К.: «Академвидав», 2003. – 416 с.
8.
Майкл Мескон, Майкл Альберт, Франклин Хедоури
Основы менеджмента / Пер. с англ. - М.: Дело,
1999. – 800 с.
9.
Мельник П.В., Філоненко М.М., Гацька Л.П.,
Кошарська Н.Е. Менеджмент: Навч. посібник. – Ірпінь: Академія ДПС України,
2001. – 154 с.
10. Осовська
Г.В. Основи менеджменту: Навч. посібник. – К.: “Кондор”, 2003. – 556 с.
11. Тарнавська Н.П.,
Пушкар Р.М. Менеджмент теорія и практика: Підручник
для вузів. – Тернопіль: Карт-бланш, 1997. - 460 с.
12. Уткин Э.А.
Управление фирмой. – М.:«Акалис», 1999. – 256 с.
13. Швед
А.В. Менеджмент: Підручник. – К.: Знання, 2004. – 687 с
14. Юргутів
І.А., Кравчук І.І. Основи менеджменту: Навч. посібник. – К.: Освіта, 1998. –
256
Комментариев нет:
Отправить комментарий