РЕФЕРАТ
Інтернет спілкування
В час розвитку мережі Internet
неможливо уявити собі хоча б якусь сферу діяльності без його впливу. Даний
реферат написаний з метою вивчення використання мережі Internet в
діловому спілкуванні.
Можливість отримати будь-яку інформацію не виходячи з
дому – зараз це не фантастика, а реальність. І це стало можливим завдяки
Інтернету. Крім того, що Інтернет дозволяє тобі знайти потрібну інформацію,
мережа значно розширює коло твого спілкування. І це стало можливим завдяки
Чату, вКонтакті та іншим подібним сайтам.
1. Internet Relay Chat-розмова через Iнтернет
Iнтернет дозволяє не
лише одержувати різноманітну інформацію і обмінюватися повідомленнями, але й
спілкуватися в текстовому режимі з будь-яким користувачем мережі, де б він не
знаходився. Дана послуга носить назву IRC(Internet Relay Chat-розмова через
Iнтернет). Спілкування проводиться через набір повідомлень на клавіатурі
комп'ютера. Розмовою в реальному часі даний сервіс називається через те, що між
відсиланням повідомлень і відповіддю на них проходить дуже малий проміжок часу.
2.
Інтернет
спілкування в навчальному процесі
Останнім часом значного
поширення набувають нібито нові, а насправді давно забуті модульні, тестові,
рейтингові та інші форми навчального процесу.
Зважаючи на ефективність
деяких призабутих форм навчання, нагадаємо про деякі з них, стоячи на позиціях
сучасних досягнень технічних можливостей. Розглянемо весь навчальний процес в
комплексі, підкреслюючи основні напрямки і залишаючи деталі для дискусії.
3.
Основні
риси, форми та особливості Інтернет спілкування
У зв`язку із щорічним подвоєнням обсягу інформації
надшвидкими темпами розвивається мова, і особливо її лексичний пласт. Хто,
скажімо, з нашім батьків вільно користувався такими поняттями, як комп’ютер,
сайт, чат, Інтернет? А тим часом сьогодні жодна наука без Інтернету немислима,
тому що він став найпопулярнішим інструментом отримання актуальної інформації і
свого роду засобом спілкування.
Висновки
Провівши аналіз використання
мережі Internet у діловому спілкуванні можна
зробити кілька висновків:
1. мережа Internet досить
широко використовується для вирішення різноманітних комунікаційних проблем;
2. електронна
пошта все частіше використовується для вирішення бізнес завдань, пересилки
документації та врегулювання конфліктних ситуацій стосовного того чи іншого
питання;
3. електронна
пошта як і будь-який інший вид спілкування має свій етикет;
4. у
діловому спілкуванні за допомогою електронної пошти можна, а інколи просто
необхідно (коли текст можна трактувати двозначно) використовувати емотикони та
загальноприйняті скорочення;
5. окрім
електронної пошти для обміну текстовою інформацією використовуються так звані
Інтернет-месенджери, програми для обміну миттєвими повідомленнями;
6. для
здійснення дзвінків та відео конференцій потрібно користуватись системою
інтернет телефонії VoIP (Voice over IP);
7. ця
система має ряд переваг у порівнянні з звичайною телефонною бесідою: можливість
бачити співбесідника, відносно дешевша плата за спілкування; доступність з
робочого місця...
8. найпопулярнішими
програмами-софтфонами є Skype та Gizmo, вони засновані на різних технологіях;
9. програма Skype
має безплатну та платну версії, має солідну абонентську базу, займає більшість
на ринку корпоративних абонентів і насьогодні є найпопулярнішою програмою для VoIP;
10. прямий
конкурент Skype це програма Gizmo, заснована на протоколі SIP, вона є
безкоштовною для використання і має ряд переваг порівняно з безкоштовною
версією Skype.
Список використаної літератури
1.
Глушаков С.В., Ломотько Д.В. Работа в сети Internet. ––
Харьков: Фолио,2004. –– 340 с.
2.
Лізікова Г.М. Комп’ютерні мережі:
Навчально-методичний посібник. –– К.: ЦНЛ, 2004 –– 128 с.
3.
Журнал Internet.ua № 10 від
2008 року.
Комментариев нет:
Отправить комментарий