КУРСОВА РОБОТА - Імідж і реклама фірми в міжнародній торгівлі




КУРСОВА РОБОТА
Імідж і реклама фірми в міжнародній торгівлі





ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. Реклама у зовнішньоекономічній діяльності
1.1.          Складові іміджу фірми
1.2.          Стратегія і тактика успішного підприємництва
1.3.          Розвиток ринку реклами
1.4.          Основні показники рекламної діяльності

РОЗДІЛ 2. Імідж і реклама фірми в міжнародній торгівлі
2.1.    Способи просування товарів і послуг фірм на міжнародні цільові ринки
2.2.    Призначення міжнародного рекламного менеджменту
2.3.    Управління міжнародною рекламною кампанією
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ


36 сторінок


За повною версією роботи зверніться сюди ipoit2013@gmail.com 
Вартість – 350 грн. 





ВСТУП
Сучасний маркетинг вимагає набагато більшого, ніж просто створити гарний  товар, призначити на нього привабливу ціну і забезпечити його приступність для цільових споживачів. Компанії повинні ще здійснювати комунікацію (методи впливу на аудиторію) зі своїми споживачами (покупцями). Під комунікаціями в маркетингу розуміють передачу інформації і думок з метою впливу на представлення, очікування і поводження учасників ринку, насамперед споживачів, відповідно до поставлених цілей компанії.
Сильний імідж організації і її товарів говорить про унікальні ділові здібності (спеціальні навички, уміння), які дозволяють підвищувати пропоновану споживачам цінність товарів і послуг [3].
Імідж організації - це образ організації, який існує у свідомості людей. Можна навіть сказати, що в будь-якій організації існує імідж поза залежністю від того, хто над ним працює і чи працюють над ним узагалі. У випадку відпускання питання іміджу на самоплин він складається в споживачів стихійно, і немає ніякої гарантії, що він буде адекватним і сприятливим для фірми. Тому реально можна вибирати не в площині “хочу імідж – не хочу імідж”,а між керованим (контрольованим) і некерованим (неконтрольованим) іміджем. І формування сприятливого іміджу для організації – процес більш вигідний і менш трудомісткий, ніж виправлення спонтанного несприятливого образу, який сформувався. Імідж організації формується не тільки спрямованими на це акціями і заходами. Якість вироблених товарів і робіт (послуг), які продаються чи надаються, відношення персоналу до свого роботодавця, клієнтурі і власній діяльності має значення для іміджу не менш важливе, ніж реклама і презентації.
Кожна фірма, повинна асоціюватися з яким-небудь чином, в якому домінує імідж самої фірми чи її пропозиції. Відповідний образ викликає у клієнта довіру і бажання скористатися пропозицією [2].



РОЗДІЛ 1. Реклама у зовнішньоекономічній діяльності

1.1.          Складові іміджу фірми
У комерційній практиці сьогодні велика увага приділяється умінню вести переговори, від яких багато в чому залежить успіх у діяльності фірми.
Працюючи на успіх свого підприємства за рубежем, передусім задумайтеся над питанням: який імідж вашої країни, галузі економіки, вашого окремого підприємства чи організації. Тому що імідж - це Ваша точка відліку економічного процвітання.





...
...


ВИСНОВКИ
Імідж фірми - образ фірми в очах громадськості і, особливо, в очах споживачів її товарів і послуг. На цей імідж впливає якість продукту, спосіб його подання при використанні реклами, PR, діяльність фірми на вітчизняному та міжнародному ринках і багато іншого.
Створення іміджу і репутації фірми з урахуванням вищевказаних факторів і є, власне, завданням PR.
Кожна фірма, повинна асоціюватися яким-небудь чином, в якому домінує імідж самої фірми чи її пропозиції. Відповідний образ викликає у клієнта, довіру і бажання скористатися пропозицією.
Завжди слід намагатися вловити бажання потенційних клієнтів. Для багатьох з них дуже велике значення мають солідність, надійність та доброчесність фірми.
Створення іміджу і створення фірмового стилю становить невід'ємну частину кожного заходу в бізнесі, незалежно від того, великий це міжнародний концерн або невелика фірма. Імідж фірми слід вибрати і створити до того, як починають думати про продаж продуктів або послуг, тому що без цього людям важко зрозуміти, чим взагалі займається і що пропонує фірма.
Реклама - популяризація товарів, видовищ, послуг і т.ін. з метою привернути увагу покупців, споживачів, глядачів, замовників і т.ін. Поширення відомостей про кого-, що-небудь для створення популярності. Плакат, об'ява і т.ін., що використовуються як засіб привертання уваги покупців, споживачів.
Глобальними факторами розвитку реклами є потреби виробництва, торгівлі та фінансів, форма державного правління, цілі різноманітних релігійних конфесій, політиків та простих громадян. Реклама справедливо визначається як частина загальнолюдської культури
У залежності від того, які цілі та мету переслідує реклама, виділяють наступні її види:
1. імідж-реклама;
2. стимулююча реклама;
3. політична реклама;
4. бізнес-реклама;
5. суспільна реклама та інші.
Імідж-реклама - це реклама по створенню позитивного образу (іміджу) фірми. Її основна роль - ознайомлення потенційних покупців чи споживачів з продукцією фірми, напрямками її діяльності та перевагами.
Аналіз чинників, які впливають на рекламну кампанію міжнародної виробничої корпорації, показує, що труднощі, які стоять перед рекламним менеджментом на ринку, багато в чому збільшуються, якщо фірма входить у ринки інших країнах.
Отже, для менеджерів, котрі займаються рекламою міжнародному ринку, стає головною проблема, як звести до мінімуму обмеження, які накладаються чинниками, описаними вище. Реклами, розраховані на міжнародний ринок, можуть часто виявитися неефективними з таких причин:
-        рекламне послання може не дістатися потрібного сегмента споживачів через труднощі із засобами його розміщення;
-        послання може дістатися потрібного споживача, проте може бути ним не зрозуміло через різні культурологічні інтерпретації;
-        послання може дістатися споживача, правильно зрозумілим, проте виявитися неефективним, бо керівництво фірми і менеджер-рекламіст проігнорували особливості і запити ринку на конкретний момент.
Щоб реклама на міжнародному ринку виконувала свою основну комунікативну функцію успішно, необхідно професійне управління створенням і повідомленням до потрібного споживача.




СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
1.         Беттджер Френк. Удачливый торговец. - М., 1998.
2.         Бизнес - Ревю "Каталог товаров". - М., 1998.
3.         Быков Г. Н. Этикет международных переговоров // Капитал. - 1996. - №8.
4.         Гестара Дж. Деловой этикет. - М., 1998
5.         Дайновский Ю. А. 505 примеров бизнеса (Реклама). - М., 1997.
6.         Дэвис Филипп. Создай себе имидж. - М., 1998.
7.         Картер Гарри. Эффективная реклама. - М., 1998.
8.         Панкратов Ф. Рекламная деятельность. - М., 2000.
9.         Паркинсон С. Н. Искусство управления. - М., 1997.
10.      Реклама: искусство слова. - М., 1998.
11.      Ромат Е. Реклама в системе маркетинга. - Харьков, 1996.
12.      Сухарев В. Этика и психология делового человека. М., 1998.
13.      Уткин Э. Рекламное дело. - М., 1999.
14.      ГермогеноваЛ.Ю. Ефективна реклама у Росії. Практика і. М., 2004.
15.      Денисон Делл.,Таби Лінда. Підручник із рекламі. М., 2007.
16.       Казаков В.Ю., ШокінЮ.П. Реклама — шлях до бізнесу та успіху (посібник підприємця). СПб., 2008.
17.      Крилов І.В. Теорія і практика реклами у Росії. Антологія реклами. М., 2007.
18.      Реклама: Нормативні акти та огляд чинного законодавства.Мн,, 2009.
19.      РожковИ.Я. Міжнародне рекламне справа. М., 2004.
20.      Ротман Є. Реклама у системі маркетингу:Учеб. посібник. М., 2009.
21.      Сухарев В. Этика и психология делового человека. М., 1998.
22.      СерегинаТ.К., ТітковаЛ.М. Реклама у бізнесі.Учеб. посібник. М., 2009.
23.      Хилл Наполеон. Думай и богатей. - М., 1998.



Комментариев нет:

Отправить комментарий